keskiviikko 20. kesäkuuta 2018

Aaton aatto

Tänään on paistanut aurinko, mutta tuuli on riesana . Kaikki uima-altaan pehmusteet olivat solmuuntuneet ja seinä kaatunut. Riina halusi lähteä Valkeaan.
Näin yöllä unta , että menin Kärkkäiselle ja ostin jousen. Niin sitten teinkin oikeasti, että menimme Kärkkäiselle ja ostin jousen , tauluja, tauluntaustan ja nuolia. Siis se on sellainen oikea jousiammuntasetti , eikä lelu.Innostuin jousiammunnasta. Sehän sopii sellaiselle, jolla on keskivartalon hallinta hyvä , koska olen harrastanut balettia niin kauan. Jousihan jännitetään selkälihaksilla. Ei siitä varmaan mikään vakioharrastus tule, mutta tuollainen "mökkiharrastus". Kun olin pieni, niin isäni teki mulle jousen pajusta, oikeastaan montakin jousta. Yksi jousi oli sellainen jalkajousi. Ei tarvitse ihan alusta aloittaa jousiammuntaa. Jos ei ole koskaan ampunut jousella, niin eihän sitä heti osaa hahmottaa, miten se nuoli lentää. Olikohan se vielä niin , että mun isän piti tehdä mun kaverillekin jousipyssy.
Menimme Valkeaan . Ostin Sokokselta irtoripset. Olen tottunut käyttämään niitä ja välimuotoa ei ole: joko ei yhtään meikkiä tai sitten irtoripset. Kyllä tunsin olevani kuin norsu posliinikaupassa jossain Bik Bokissa. Riina osti pari mekkoa.
Omahoitoon oli tullut viesti . Elokuussa pitää sitten ottaa uudet sokerikokeet .

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti