tiistai 5. huhtikuuta 2016

Pohdiskelua

Olen sitä mieltä , että se meidän koreografia meni vähän oudoksi. Viime hetkellä päätetään , että kärjillä tanssitaan polvet koukussa. Siinä meni vähän nii ku pasmat sekasi. Eikä mulla ole ollut vaikeuksia pysyä pystyssä, mutta se Alex. näköjään määrää kaapin paikan.Kaikki on ihan : kyllä Madam, kyllä Madam.Koskee myös sitä Anni-m.aa. Ei Anni-M ole sanonut mitään korjaamista . paitsi , että polvet suoraksi. Olen opetellut ponkaisemaan suorille jaloille ja sitten pitäisi yhtäkkiä olla jotenkin kyyryssä. Kärkitossut ei edes paina mua.Vähän meni fiilikset , että pitää se keikka käydä heittämässä. No sen näkee sitten esityksestä .Onneksi Riina on myös tanssimassa.  Aina jotain ihme vempausta joka kevät. Sitten eilen tuli hankaluuksia, kun se yks Susanna lähti pois , kun mun piti pyöriä hänen perässään, niin en sitten tienny , mistä pitää mennä.
Sitten tuli vielä "tavallaan " takapakkia siinä laulututkinnossa, että kun se on muutettu  2/2, niin se Vaccai olisi syytä jättää ensi vuoteen.Voin suorittaa kyllä ykkösen tänä vuonna.Suoritan sen ykkösen sitten tänä vuonna.Onpahan vielä ensi vuodellekin tekemistä.Sehän oli  syksyllä vielä 2/3.Yleensäkin on  posit.yllätys , että se perustutkinnon voi suorittaa.
Tänään on ollut niin huono olo, että en ole voinut tehdä mitään. Kuume on ollut 37.7.En ole ottanut Buranaa.Kokeilin , että miten kurja olo voi olla lievässäkin kuumeessa ilman särkylääkettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti