perjantai 22. huhtikuuta 2016

Palautteita, WHO CARES

Olen antanut A.Tigerille palautetta, että on hyvä tosiaankin joskus tarkistaa pedagogisia taitoja ja palautteeseeni on vastattu, mutta mielestäni vähän asiaa sivuten.  A.Tiger sanoo aina tunnilla , että suomalainen on sellainen ja sellainen, mutta minä sanon nyt sen , että venäläinen ei anna periksi milliäkään  viimeiseen asti. Pakko on ollut kuitenkin joskus luovuttaa. Elämä jatkuu. Totta kai mulla on kärjillä tanssimissessa vielä puutteita, mutta kai niillä jotain voi tehdä.
Sitten olen ilmoittautunut Kesäkurssille kolmatta kertaa, balettipaketti kolmoseen elikä jatkokurssille , niin aina mut siirretään siihen kakkoseen. Joka kevät siinä kakkosessa ja sitä samaa kehonhallintaa ja lattiatankoa tietenkin koko rahan edestä tietenkin. Paljonhan olen jo rahaa Lähettäny Lenninsiipeen monet omat kurssit ja tyttären kurssit. Olen kiitollinen. Olen maksanut melko paljon rahaa tuohon  ja sitten sanotaan , että Who Cares, raha kuitenkin kelpaa.
 Tänään oli myös pianon kanssa soitto. Riinalla meni oma kappale todella hyvin. Riina soittaa ranskalaisella, mutta minä en muistanu ottaa sitä omaa saksalaisviulua mukaan. Niin hermona , ettei muista omaa viuluansa ottaa mukaan. En jotenkin saa ääntä niin hyvin siitä ranskalaisesta. Se loppu siitä Ave Mariasta on vaikea , täytyy harjoitella sitä vielä. Tuolla tunkkasessa luokassa ei nyt menny oikein fiiliksellä tuo soitto. Salissa on parempi akustiikka ja yleisö.  Uskon kuitenkin , että konsertti menee hyvin, kun sain videolle sen säestyksen. On tässä vielä aikaa harjoitella. Keskiviikkona ei saa olla suutuksissa tai väsynyt. Esiintymisasuksi taidan laittaa sen yhen goottimekon .




2 kommenttia:

  1. En ole baletin asiantuntija, mutta mielestäni tuollainen eteneminen kuulostaa todella nopealta! Kun katsoin videota kärkitossuilla tanssimisesta, en edes tajua miten sellaiseen pystyy. Baletti kuitenkin lienee tanssityyleistä haasteellisimmasta päästä, kun siihen liittyy paljon tarkkuutta, mutta samalla pitäisi kyetä ilmaisuun ja kevyisiin liikkeisiin. No, venäläiset metodit ovat omaa luokkaansa, ja todella ikävä jos suomalaisuus on yhtä kuin yrittämättömyys. Itse olen taitoluistelun puolella kokenut hieman samankaltaisia asioita, siis ikäni vuoksi. Olen tarkka ja haluan oppia uutta, mutta yritä siinä sitten harjoitella kun ohjaaja ei näe elementtejä ryhmän tavoitteiden mukaisiksi, ja kilparyhmiin ikää on liikaa. On tietenkin hienoa, että aikuisilla on mahdollisuus harrastaa, mutta välillä harmittaa se, että kaikki huomio kiinnittyy aloitteilijoihin sekä heihin, jotka haluavat harrastaa leppoisasti. Motivoituneita harrastajia puolestaan otetaan harvemmin tosissaan. Toivottavasti yhteistyö opettajan kanssa tulee onnistumaan vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdetaan ne opettajat ja nautitaan siitä taiteesta , jota teemme . Sitä ei voi kukaan pois ottaa. Itse anssi on ihan eri asia kuin tanssinopettaja. Kiitos kommentista

      Poista