maanantai 4. huhtikuuta 2016

Kuumetta

Tänään tapahtukin aika paljon. Vein Riinan koululle aamulla , koska hänen piti viedä viulu. Viulukappale meni hyvin. Sitten tulin kotiin ja Aki lähti kouluun. Hänellä on koeviikko menossa. Lepäsin jonkun aikaa ja ulkoilutin koiran. Meillä oli ruokana uunimakkaraa ja se janotti aivan älytön koko päivän. Sitten lähdin laulutunnille klo 16:a. Mulla oli flunssainen olo, mutta menin kuitenkin. En ollut nyt moneen viikkoon harjoitellut sitä Vaccaita. Niitä kappaleita pitää koko ajan harjoitella. Sitten menin klo 17.00. Valveelle . Mulla oli osittain jo rooliasu päällä. Väkersin vielä kahdet mustat sukkahousut ympärilleni. Mulla oli koko ajan flunssainen olo, Ibuksiinikaan ei auttanut. Tanssi meni vissiin sen verran hassusti, että Alex. sanoi , että mun pitää tanssia pehmeillä, että se näyttää paremmalta. Mun mielestä tuohon rooliin ei mikään hienostelu sovikaan, mutta voin tanssia pehmeillä. Sitten menin klo 19.oo takaisin Tepalle, jossa oli sitten pianistin ( klassisen pianistin) kanssa Vaccai harjoitukset. Olisin voinut sopia sen ajan myöhempään ajankohtaan, mutta hyvä , että oli nyt, niin ymmärsin , ettei se laulukoe ole mikään läpihuutojuttu. Opettaja sanoi, että otat nyt päivittäisiin rutiineihin nämä laulut., että olin laulanut aikaisemmin niitä paremmin. Ok.Luultavasti koe ei olisi mennyt läpi. Sitten menin Valveelle ja hain Riinan balettiharjoituksista. Mittasin kuumeen tultuani kotiin ja kuumetta oli 38,2.
Sää on plussan puolella , mutta kylmä tuuli vähän tuiversi aamulla.
Sitten kuulin vielä positiivisia uutisia, että nykyään ei ole kolmea koetta laulutasoissa, vaan I ja II, suoritan siis klassisen laulun perustutkinnon.
Korselettini tuli tänään Saksasta ja se istuu kuin valettu.Se ei purista mistään . Vatsamakkarat ovat tiessään. En voi kuitenkaan laittaa sitä balettiin, koska korsetissa liikkuminen lisää rasittavuutta ainakin tuplasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti