maanantai 18. marraskuuta 2013

Miten pöljä päivä

Dear Diary,

Piti heti aamusta viedä Riina koululle, ei ollut löytänyt bussikorttia, joka oli kuitenkin taskussa. Sitten se ressukka kysyi , että olenko minä vihainen . No, en tietenkään ollut vihainen, miten kiltti tyttö mulla onkaan.

Sitten siinä odottelin, että lähen sinne Rajakylään vastaanotolle. Odotin siellä jonkun aikaa, mutta sitten kysyin hoitajalta , että olenko oikeaan aikaan täällä ? Hän sanoi, että kyllä niin näyttää, odottakaa vain siinä aulassa. Istuin ja istuin ,sitten kysyin eräältä toiselta hoitajalta, että onko aikani tänään, kun olen odottanut kohta tunnin. Hoitaja tarkisti , että aika olis ollut perjantaille . Arvasin sen, kun olin kirjoittanut sen päivämäärän jollakin tussilla ja ajattelin tarkistaa sen päivän, mutta en sitten jaksanu, kun puhelimella ei kuitenkaan pääse läpi .Hoitaja antoi mulle jonkun odotuslapun taas , että saisin uuden ajan. Juuri , kun alkoi hermo loppua, kun ajattelin , että pitäs koira ulkoiluttaa jne. hoitaja kutsui numeroani. Sitten hän tarkisti, että tälle vuodelle ei saa enää kiireettömiä aikoja .Lievästi sanottuna ois voinu pinna palaa, mutta pientähän tuo vielä oli. Kaiken lisäksi saa vielä sakot peruuttamattomasta ajasta perjantaille.
Sitten menin kotiin ja kysyin Mehiläisestä aikaa. Pääsen huomenna ortopedille. Rahaahan siinä taas palaa, mutta pitää kai se tuo koipi tarkistaa, ettei tule vakavia urheiluvammoja. Nokia on tänään jo kuudessa.t. C

1 kommentti:

  1. Sanoisin , että tuo ajanvaraushomma on ihan totta , ei ole mikään sketsi.

    VastaaPoista