sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Dear Diary,
 Aika sekalainen viikonloppu. Lauantaina oli balettia.  Opettaja alkoi lopuksi puhua kärkitossuharjoituksista. Hän sanoi , että keskustellaan sitten, kuka voi aloittaa vuodenvaihteessa kärkitossuharjoittelun. kysyin suoraan , että voinko minä. Hän sanoi, että minun ei vielä antaisi aloittaa, koska aukikiertäjät eivät ole vielä tarpeeksi vahvat ja mulla on tuota ihanaa elopainoa. Että puolentoista vuoden päästä. En minä nyt varsinaisesti pettynyt ole, helpompaahan niillä on , jotka ovat 20 kg kevyempiä ja nuorempia, ymmärhänhän toki sen. Ope sanoi , että jalkasi olisivat mustelmilla ja kynnet irtoaisi. Tuntuu ne kärkitossut  tuskallisilta, kuin kiinalaisnaisilta jalkojen sitominen. Baletti on kuitenkin mulle löytä, ainoa laji josta olen pitänyt, kun olen kuitenkin koko ajan kehittynyt. Menen huomenna näyttämään lääkärille oikeaa päkiääni, kun se kumminkin aristaa koko ajan. Ei kai ne kärkitossut mikään pakko ole, hyvä kun olen edes näin pitkään ollut mukana ja ja pysyn kunnossa, ei mun tarvi olla mikään huppu hyvä. Yleensä oon tässä elämässä huomannut, että aina , kun alkaa jotenkin riehaantua jonkin asian kanssa , se kääntyy itseään vastaan.aina mulle on käynyt niin.
 Akin synttäreitä vietimme viikonloppuna. Riina leipoi kakun ja sitten Aatoskin leipoi toisen kakun. Sunnuntaina kävimme sitten Golden raxissa syömässä.Lauantaina ahdisti, koska edellinen yö oli vähäuninen, olin kuin huumeessa. Seuraavan yön nukuin kuin tukki , en kuullut edes hirmumyrskyä ulkona. Olo oli huomattavasti parempi. Poikani Aatos sanoi käyneensä, jossakin  Mensan testissä ja saanut ÄO:si 125,siis tosi älykäs, hän sanoi, että se riittää hänelle. Mensa on rahastusta. t, Cat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti