tiistai 19. marraskuuta 2013

Dear Diary,

Olin eilen baletissa. Tanssikoulun johtaja tuli katsomaan koreografiaamme ja oli tyytyväinen., minustakin se on hieno kokonaisuus: aikuisryhmä esittää tuollaisen kauniin valssin , on niin balettimainen.Harjoittelimme koko ajan sitä koreografiaa. Opettaja sanoi sitten , että kuvata nyt noin opetusmielessä. Muutavat kaivoivat kameroitaan, mutta veivät ne sitten pois. Opettaja sanoi, että onko vaan yksi kamera ja se oli tietysti mulla. Minä en vie kameraani pois. Opettaja kuvasi sitten sen tanssin, , ihan hyvin näkyy kaikki liikkeet ja ohjeistukset kuuluu, joten tuosta videosta voin nyt opetella sen , mikä on epäselvää. Opettaja sanoi, että että et sitten laita You Tubeen. Olen kuvannut itseäni niin paljon , että olen tottunut ulkonäkööni, ei haittaa, vaikka ei ole laiha. t. C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti