sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Kansallisbaletti kylässä

Eilen olin baletissa. Harjoittelimme esim. selän taaksetaivutusta ja hyppyjä. Selkäni taipuu aika mutkalle taaksepäin. Sitten opettaja näytti erästä liikettä ja kysyin , että onko tämä se Sissione ja sehän oli se liike. Isä ja pojat olivat silläaikaa pelaamassa sulkapalloa. Kyllä oli sitten ihana tulla syömään kotiin hirvikäristystä.
Tänään olin sitten mieheni ja tyttäreni kanssa katsomassa Kansallisbaletin esitystä Musiikkikeskuksellä. Siinä esiintyi myös Sinikello. Parvelta näki tosi hyvin. Pitää hankkia sellainen oikea teatteriiikari. Esitykset olivat niin vaikuttavia, että pari kertaa tuli kyynel silmiin, en tiedä miksi , tuli vain, ei ollut erityisen surullista eikä iloista , se oli se taide-elämys sitten. Join ennen esitystä punaviinin ja sherryn. Oli siellä jotain tuttuja. Oli nyt siinäkin mielessä kiva katsoa balettia, kun itsekin olen balettiryhmässä. Aikaisin olin hieman kateellinen, kun jotkut pääsivät tanssimaan balettia.  Nyt saatoin myös tunnistaa erilaisia liikkeitä. Itseasiassa ne liikkeet olivat niitä samoja joita me tehdään balettiryhmässä, tietysti liikkeet ovat hiotumpia ja kärkitossuilla tehtyjä. Minä osaan kyllä kehollani ilmaista tunteita.
Huomenna on taas pörssi auki.  t. C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti