torstai 3. maaliskuuta 2016

Uusia tuulia

Kävin tänään Kullaksella ja ostin pari harjoituskirjaa hiihtolomaksi. Niissä on jotain asteikkoja. Sitten olin myös viulutunnilla ja sain akkordiharjoituksen just aiemmin ajattelin , että pitäisi niitä alkaa harjoitella.Ne on kyllä nyt mulle vaikeita tai hitaita. Olen kuitenkin huomannut , että harjoittelu tuottaa tuloksen. Joskus ei ole tuottanut, olen yrittänyt jotain, joka ei millään onnistu , ei ole edes onnen kantamoista. Loppupeleissä olen sitten huomannut, ettei ole edes kiinnostanut se asia, mitä olen yrittänyt.  Soitin myös sitä Ave Mariaa ja kun sitä paljon harjoittelee, niin siihen väsyy ja alkaa tehä virheitä. Skarppaan sitten esityksessä ja tietysti harjoittelen sitä. Muutenkin on piristävää käydä tuolla kaupungilla.
Olen pari päivää luullut, että hiihtoloma on tällä viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti