torstai 31. maaliskuuta 2016

Loskakeli

Tänään oli viulutunti. Melko kiivasta väittelyä oli taas siitä , mikä on minun tasoa. Meni suunnilleen näin: Heti tunnin aluksi näytin Bachin Partitasta Giga osaa ja sanoin , että voitko soittaa tuota? Sitten ope sanoi, että tämä Giga on vielä mun tasoa. Tuotahan mä en kestä kuulla. Sitten taas oli keskustelu tai väittely , että mun pitäisi tajuta , etten ole mikään ammattilainen tai olen kuulemma puoliammattilainen. Hyvä sekin. Opettaja esitti sellaisen vertailun , että jos alkaa harrastaa kehonrakennusta heti liian rajusti.  Sitten  hän sanoi, että voisin soittaa yhtä Bachin konsettoa , jota olen itse asiassa jo soittanut aika paljon. Vien nuotit ens kerraksi. Mulle tuli myös selväksi , mikä ero on Bachilla   ja Bachilla. Sinänsä ihan hyvä keskustelu, kun keskustellaan kiivasti jostain taiteenlajista ja tässä tapauksessa musiikista. Ave Maria meni hyvin ja etydi myös.
Sää on tuollainen loskainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti