maanantai 14. maaliskuuta 2016

Balettia

Tänään oli balettitunti. Anni-M lähtee Japaniin vuodeksi ja nyt pitäisi valita uusi opettaja. Alexs. ei pääse opettamaan meitä enää. Haluan , että Yanet opettaa,  Häntä oli jotenkin helppo seurata, eikä mun mielestä mitenkään niin vaativa, kuin jotkut väittivät. Siis ehdottomasta Yanet, olen sen verran tottunut häneen.  Sitten on jatkuva keskustelu siitä, että haluammeko vain kevyesti harrastaa balettia vai olla piiskattavana. Olen sitä mieltä, että haluan olla piiskattavana. Haluan oppia oikeaa balettia, kun olen monta vuotta harrastanut tätä. Mikä se on se kevyt baletti harrastus , kun kuitenkin yritän tehdä parhaani, vaikka olisin , missä ryhmässä tahansa ?
Olin myös tänään laulussa. Lauloin sitä I dream a dream . Mulla ja opettajalla on ollut erilaiset nuotit  ja nyt tänäään se vaikea kohta meni hyvin. Sitten lauloin sitä Pettävällä Jäällä, joka on tarkoitus laulaa duettona erään Saaran kanssa.  Laulamme mikrofoniin. Nyt en juurikaan stressaa noilla esityksillä. Juuri merkkasin kalenteriin balettiharjoitukset ja hyvin sopii aikatauluun.

1 kommentti:

  1. Nyt täytyy ihan udella: jännittääkö sinua koskaan balettitunnilla (tai peräti esityksissä) tai konserteissa? Kävin tänään kokeilemassa ensimmäisiä kilpailuja, tai minun kohdallakin ohjelmaluistelua koska olin ainoa aikuisten sarjassa, ja homma meni aivan sähläykseksi kun mokoma jännitys iski! Soittaminen julkisesti on jäänyt myös jännityksen vuoksi todella vähälle. Ihan mielenkiinnosta siis kysyn: millaisiksi koet ns. viralliset esitykset?

    VastaaPoista