maanantai 14. huhtikuuta 2014

Dear Diary

Talo on taas tyhjentynyt. Nukuin hyvät unet ja ulkoilutin koiran. Oikeastaan tuntuu hyvältä olla välillä rauhassa  ( muutama tunti ). Pojatkin meni eilen opiskelemaan. Sanoinkin heille, että pääsiäisenä  sitten olemme yhdessä Sirniössä, niin kuin silloin ennen .Eihän se aika minnekään ole mun poikia vienyt. Sirniössä pitää  sitten rentoutua, kun alkaa esitykset ja harjoitukset.
Keräsin taas komeroistani säkillisen vaatteita pois . Osaa voi varmasti Riinakin käyttää. Esim. eilen kysyin häneltä , että käykö sinulle tämä minun entinen kermanvärinen Adidaksen ulkoilutakki ( siinä on punaiset koristenauhat ) ja tyttö kokeili sitä ja takki kävi hyvin. Vielä mun legginssit laittoi ja minun puseron kouluun. Riinalle käy mun vaatteet hyvin ja kelpaakin. Siirsin Riinan lipaston laatikkoon Nanson puseroita ym. Viimevuotiset tennaritkin sopi. Akillekin olisi poikien entisiä vaatteita, mutta se on niin nirso, että juuri mikään ei käy hänelle .Aikoinaan ostin isoimmille pojille  aina Adidaksen mustat verkkarit ja se oli siinä, nehän sopii hyvin pikkupojille.
Ompelin ne " Versacen " farkut ja tosi mukavat päällä, kun aikansa väkersi. Milloinhan se sovitusnukke tulee? Olen ajatellut tehdä kellohameen, kesäisen ja voi olla , että  teen  vähän pidemmän plazerin.  Nyt on pastellivärit muotia.Sillä tavalla voisi yrittää tehdä mekon ranskalaisittain, että harsii nuken päälle kankaan  ja ompelee kasaan, ilman mitään kaavoja, tai sitten ompelee kuitukankaasta ensin. Varmasti tulee istuva. Olo melko rento. Illalla on balettia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti