lauantai 12. huhtikuuta 2014

Dear Diary

Olin tänään baletissa. Alkaa lukukausi loppua taas. Opettaja teetti vähän ensivuoden näkymiäkin jo. Meidän piti harjoitella piruettia siten , että ensin kaksi yhden kierroksen ja yksi kahden kierroksen piruetti. Yllätys yllätys mulla meni vasemmalla jalalla mukavasti ensimmäisen kerran kaksi pyörähdystä piruettia salin poikki mentäessä, oikealla jalalla ei mennyt ensin, koska olen vasenjalkainen. Olin iloisesti yllättynyt, että nyt meni ensimmäisen kerran noin piruetti tuplana. Se Valveen sali on liian pieni , just kun pääsee vauhtiin , niin on jo seinä edessä.  Ensi vuonna voidaan päästä OAMK:lle. Isossa salissa pääsee paremmin fiilikseen.Aukikiertäjätkin on löytynyt, pitää vain vahvistaa niitä.
Olen ommellut tänään. Liitän liian pienet Versacen farkut toisiin farkkuihin.  Sää on tuollainen pilvinen, käytin Mupenkin ulkona. Eilen se koira söi puoli kiloa salamia. Ihan ähkyssä on ollut koko koira. Olotila melko OK.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti