maanantai 5. joulukuuta 2022

Lunta on jo maassa

 Nyt on jo joulukuu. Lunta on satanut. Ei tuo lumi taida enää sulaa. Olin viime keskiviikkona baletissa. Siellä soi jouluaiheinen musiikki.

Olin perjantaina ratsastustunnilla.  Mulla oli sama hevonen kuin viimeksi. Se uskoi mua nyt paremmin. Teimme joitain tehtäviä käynnissä. Teimme laajaa ympyrää esimerkiksi. Mentiin vähän raviakin. Ravi on niin hakkaavaa, kun tasapainoa ei vielä ole. Toinen jalka irtosi jalustimesta ja ajattelin, että taasko tässä mennään nurinniskoin, mutta ei kuitenkaan menty.  En vielä valjastanut hevosta, kun menimme tallille niin myöhään, niin se  hevonen oli jo valjastettu. Harjasin sitä kuitenkin. Jos aion jatkaa harrastusta, tämä on nyt tätä jossittelua, niin hankin paukkuliivin, jos mennään ulos joskus. Se liivi täyttyy ilmalla jos tippuu hevosen selästä ja maksaa noin 500 E.  Tuossa päivällä ajattelin, että miksei esim. Sirniössä ei pidetä hevosia ja ratsasteta niillä. Olen varannut tunnin ensi viikon lopulle. Oli kiva tunnilla tehdä sen hevosen kanssa tehtäviä. Hevonenkin tykkäsi.

Katsoimme matkoja Kanariansaarille ensi kevääksi. Ehkä varaamme matkan. Huomenna on itsenäisyyspäivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti