lauantai 29. maaliskuuta 2014

Dear Diary

Jotenkin ollut trauman käsittelyä, ikään kuin olisin palannut ajassa kolmekymmentä vuotta taaksepäin. Ketä nämä henkilöt täällä ovat ?. Liian voimakkaasti tulee ensirakkaus mieleen. Sitten olen jotenkin ikävöinyt isää ja äitiä, kun ne oli silloin niin voimakkaasta mun elämässä läsnä. Oonko minä seonnut lopullisesti. Mun omat lapset on täällä nyt ja olen osoittanut rakkautta heille tosi paljon. Aina suorastaan tuhlailen rakkauttani, aina olen tuhlaillut rakkauttani. Aika kevyt olo toisaalta, mitenhän tämä jatkuu?Kävin tänään baletissa ja nyt oli sijainen. Nytkin huomasin , että pidän siitä omastani enemmän, kun se on sellainen temperamenttinen. Jotenkin jännä , kun se komentelee meitä kuin vanhan ajan opettajat. Tuntuu , että nyt sitä oppii balettia ja on hyvä siinä. Kun tulin baletista kävin vielä Jyskissä ja olen levännyt ja vähän tehnyt jakkua. Eilen katsoimme elokuvaa Insomnia, se jäi kesken , kun alkoi väsyttämään. Pitää katsoa se loppuun, siinä on se Al Pacino. Minkälaistahan tuo näytteleminen on ? Ainakin osaan käyttää ääntäni , kun olen ollut lauluopetuksessa niin kauan. Miksei se taiteellinen henkilö osaa mitä vain taiteenlajeja, kun vaan kokeilee ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti