keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Dear Diary

Olin eilen laulutunnilla. Lauloin viime kerralla Merikannon Tuulan tuli tuli teitä ( Teuvo Pakkalan sanat ) niin, että opettaja sanoi , että se kolahti niin, että voisin laulaa sen toisena kevätjuhlissa. Omasta mielestänikin lauloin  sitä kauniisti, joten laulan sitten kevät juhlassa kaksi laulua. Kyllä tuo laulukin on ihanaa ja vaativaa, mutta balettiharrastus antaa mulle ryhmään kuulumisen tunnetta. Olenhan niin kauan elänyt vailla mitään muita ulkopuolisia.Porhallan sieltä baletista aina niin energisenä ja hyväntuulisena, että kyllä se baletti on tärkeä mulle.
Riina ei ole ollut tänään koulussa, koska kurkku on kipeä . Olen ommellut jakkuani. Ois kyllä hyvä, kun olisi se sovitus nukke, kun nuo muut ei osaa pistellä minuun neuloja, ei edes nuppineulaa paikoilleen. Ostin eilen silkkivuorikangasta. Oon noita vaatteita sen verran tehny, että kyllä niistä aina ihan sievä lopuksi tulee. Olotila sellainen puuhakas, ei masennakaan. Voisin sitten tehä vielä tuosta kankaan lopusta hameenkin, niin olis sitte Chaneltyyppinen vaaleanpunainen silkkivuorinen ryppytetty pellavajakkupuku, johon tulee mustat reunat, kudon ne itse ohuesta langasta. Että sellaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti