keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Dear Diary

Nousin tänään aikaisin. Aki lähti Rukalle koulun kanssa laskettelemaan. Minulla oli aika kilpirauhasverikokeeseen 9.20. Lähdin tarpeeksi ajoissa ja jouduin ottamaan Riinalta rahaa parkkimaksuun. Menin Tuiraan ja huomasin , että mulla oli 2 euron kolikko, harmittelin, kun pitäisi muutamasta minuutista maksaa 2 E. Silloin eräs naishenkilö huomasi minut ja sanoi, että hänellä on parkkilappu , jossa on yhteen aikaa. Iloisena sanoin , että voin ottaa sen ja kiittelin. Uskomatonta ajattelin, olisinkohan itse tehnyt samoin. Sitten menin odotushuoneeseen ja heti mua huudettiin , vaikka oli 20 min etuajassa. Olin ihan ällistyny, kysyin , että paljonko kello on, että olen joskus joutunut odottamaan aika pitkään. Hoitaja sanoi, että hänellä pitää mennä rasituskokeeseen, niin ajatteli kysyä mua etuajassa. Uskomatonta , ajattelin  päivä lähti hyvin käyntiin ja aurinkokin paistoi niin , että tarvitsin kaikkein tummimmat Chanelin aurinkolasini. Menin sitten Lidliin ja ostin ruoat. Sitten menin taas sinne Jyskiin ja ostin matkalaukun ja puuvilla täkin. Nyt ehdottomasti ei enää mitään sieltä. Menin kotiin ja Muppe oli iloisena vastassa. Lepäsin vähän sen täkin alla  ja tuli sama olo kun kotona Sirniössä , mummontäkki ja kova tyyny, varmaan uni tulee ens yönä hyvin. Halusin sellaisen lumpputäkin ja toi Jyskin täkki oli nyt lähinnä sitä. Nousin siitä ja panin Hk:n sinisen, kera sulatejuustoa ja tomaattia uuniin ja tein muusia. Sitten laitoin eräät farkut valakistumaan klooriveteen ja sitten laskin vettä toiseen sankoon ja pyyhin takkahuoneesta seinät. Nyt on jo nälkä , syön ja ulkoilutan koiran. Tänään ei sitten ole muita menoja voin tehdä jakkuanikin , kllo on vasta 12.22. Olen kerinnyt tehä aika monta juttua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti