lauantai 15. maaliskuuta 2014

Dear Diary

Eilen ompelin sohvan päälliset. Aloitin kelo 13.oo ja lopetin 16.30. Taisin rehkiä vähän liikaa, olin illalla ylirasittunut ja vieläkin olen . Kävin äsken balettitunnilla. Ompelin kaikkiaan kymmenen päällistä, sohvaan ja kahteen nojatuoliin. Tein ne sisustuskankaasta, jota olen käyttänyt verhoina. Ostin kankaan jo 2001 verhoiksi. mutten ole käyttänyt niitä. Kangas on beigeä ja siinä menee sinistä ja kullanväristä raitaa, tosi hyvät tuli ja se kangas on kestävää. Ikean päälliset sai panna sitten pesuun.
Tänään oli sitten vielä Riinan syntymäpäiväjuhlat. Kolme tyttöä tulivat juhliin. Aki oli  leiponut kakun , ihan kakkupohjankin leipoi itse.  Riinan syntäreitä juhlitaankin aina monen otteeseen , koska synttäri on aina loma-aikaan. Tuntuu , että olen ihan fyysisesti poikki, mutten niinkään henkisesti nyt. Minun oli vain pakko saada ne sohvanpäälliset valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti