keskiviikko 2. helmikuuta 2022

Helmikuu jo

Nyt on ollut koko viikko pakkasta. Kävimme sunnuntaina Pateniemen kentällä luistelemassa. Rajakylän kenttää ei oltu aurattu. Pateniemen kenttä on vähän ahdas pelaajille. Pojat pelasivat jääkiekkoa ja minä ja Riina kaunoluistelimme.

Olen harjoitellut viululla. Ostin muutama vuosi sitten Kreutzerin etydi-kirjan ja aloin harjoitella siitä harjoituksia. Osaan niitä paremmin kuin ennen ja vaikeitahan ne toki ovat. Harjoittelen myös Polon harjoituksia ja sitten teen välillä Youtube-videon. Olen nyt soittanut soolokirjasarjasta Youtubeen kahden esimmäisen kirjasarjan klassiset kappaleet. Ne ovat indermediate tason kappaleita. Olen soittanut Tubeen myös pari kappaletta kolmannesta kirjasta, jossa on advance kappaleita. Ne kappaleet eivät ole kovin vaikeita. Sitten voikin siirtyä Kreutzerin etydeihin.  Youtubessa on opetusvideoita. Soitan metronomin kanssa yleensäkin  paljon.

Mulla on ollut verenpaine liian alhainen viimeaikoina, joten vähensin lääkitystä. Painon laskeminen on vaikuttanut siten, että verenpaine alenee.

Käyn koiran kanssa lenkillä ja juoksen välillä. Kantapäässä ei ole enää kipua, mutta jotain tuntemusta siinä on.

Mersu meni katsastuksesta läpi.

Venäjä pitää maailmaa nyt jonkinlaisen pelon vallassa. Se on lähettänyt kirjeitä eri maihin mm. Suomeen . Niissä kirjeissä vaaditaan jotain turvatakuita. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti