torstai 3. joulukuuta 2020

Joulukuu jo

 Nyt on ollut aika lämmintä. Maanantaina ei ollut enää balettia, koska Pohjois-Pohjanmaa on koronan leviämisvaiheessa ja kaikki tilaisuudet on kielletty kuten esim. balettitunnit. Siinä olisi ollut netin kautta tunti, mutten osallistunut siihen. Viikko on siten mennyt niin, että olen ollut vain tässä kotosalla. Ideaparkissa kyllä kävin ostamassa kännykkään suojalasin. 

Mulla on uusi puhelin Samsung 20 G FA. Siinä on tosi hyvä kamera ihan ammattilaiskäyttöön. Muutenkin se puhelin on aivan ihana.

Pojat olivat täällä tiistaina.

Jaakko oli täällä sitten keskiviikkona. Riina ja Jaakko tekivät piparitaikinan ja aikovat leipoa siitä taikinasta huomenna pipareita.

Olen tehnyt viulua. Siihen tulee aina jonkin verran korjauksia. Tänäänkin  , kun koversin viulun takakantta, niin taltta meni läpi puusta ja mun piti tehdä paikkaus puuhun. Katotaan sitten huomenna , saanko puun pinnan viimeisteltyä, niin että vauriota ei huomaa.

Olen yrittänyt virittää niitä puupaloja ja ei niistä taajuuksista oikein saa selvää. Viulusta tulee kyllä erittäin kevyt.

Soitimme Riinan kanssa tänään  duettona Jouluyö Juhlayötä ja julkaisemme sitten sen dueton You Tubessa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti