lauantai 28. marraskuuta 2020

Lunta on satanut paljon

 Nyt on taas melkein viikko vierähtänyt viime postauksesta. Viikko on mennyt aika nopeasti . Keskiviikkona oli balettia ja mulla oli ensimmäistä kertaa maski naamalla.  Oli se vähän hankalan tuntuinen, mutta ei mikään mahdottomuus käyttää. 

Torstaina kävin labrassa . Veriarvot olivat ihan hyvät. LDL kolesteroli oli vähän koholla, koska raja -arvoa on alennettu. Otan sitten kaksi Atorvastatiinia. Tavallinen kolesteroli oli vaan neljä. 

Korona on levinnyt niin, että Pohjois-Pohjanmaa on leviämisvaiheessa. Tartuntoja ei  voida jäljittää enää. Kun olen käynyt kaupassa, niin olen käyttänyt maskia. Ei tuo maskinkäyttö ole enää mikään ihme, niin kuin se oli keväällä ihme. 

 

Teimme Riinan kanssa You Tubeen Jingle Bells esityksen. Riina soitti melodian ja minä soitin säestysosuuden.  Säestäminen on kyllä vaikeampaa, mutta Riina soittaa myös hyvin.  Riina halusi itse, että soitamme viulua yhdessä. Sehän sopii minulle, koska en halua tyrkyttää kenellekään viulunsoittoa. 

Nyt on satanut koko viikon lunta. 

Viulua olen rakentanut joka päivä. Olen työstänyt kansiosaa . Tein purflingia. Kansiosaa onkin mukava työstää , koska se on kuusta. Pelkkä ajatus siitä vaahteran kovertamisesta tuntuu raskaalta. Pitää vissiinkin laittaa kuulosuojaimet ja muotoilla Boschilla. Täytyy sanoa, että viulusta ei tule tehdasvalmisteisen näköinen, mutta  mikään työvaihe ei ole mennyt täysin pieleen. . Korjauksia kyllä pitää tehdä.

Olen nähnyt mainoksia, joissa lukee Black Friday tai Black Week, mutta mulle tuli mieleen, että Black Year.  Mulle soitettiin DNA:sta , että saisin puhelimen Black day hintaan osamaksulla . Otin sen puhelimen sitten. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti