tiistai 25. syyskuuta 2018

Monenlaista

Eilen oli balettia. Viikonlopun rasitukset tuntuivat, että ensin mietin jaksanko lähteä, mutta lähdin kuitenkin. Siellä tunnilla tulee sellainen nuorekas olo. Sarjat eivät ole niin pitkiä kuin joskus aikaisemmin. Minulla oli käytössä uusi balettihame, jonka tein silkkisifongista sunnuntai-iltana. Tyylikäs materiaali ja hieman hoikentaa.
Olen tuossa vähän miettinyt tuota viulutunneilla käymistä, kun meni vähän hankalaksi, kun pitää mennä sinne Oulunsaloon asti. Riina pitää viedä sinne keskiviikkona , en pääse silloin , kun mulla on se baletti. Mulla on tunti torstaina ja Riinalla on balettitunti samana päivänä.
Yks merkillinen juttu tapahtui. Ihmettelin , että miksi Facesta on hävinnyt yksi kaveri, joka oli mun kanssa samalla luokalla lukiossa. Hän istui seuraavassa pulpetissa vasemmalla. Olimme paljon tekemisissä. Katsoin , että koko profiili on poistettu. Ihmettelin asiaa ja googlasin. Sitten näin , kirkollisista uutisista, että hän on kuollut ja haudattu kesäkuussa. Kyllähän tuo järkytti kuitenkin.
Kävin tänään Raimon kanssa kuntosalilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti