maanantai 23. tammikuuta 2017

Viikonloppu ja maanantai

Kävin perjantaina Stocmannilla. Siellä on ollut poistomyynnit ja löysinkin kahdet ballerinat ( Mikael Kors ) . Ne oli just sopivat, toiset ruskeat ja toiset siniset.  Tulen varmasti käyttämään niitä.
Lauantaina oli balettia ja tänäänkin oli balettia.  Päivällä oli rasittunut  ja kireä olo , mutta baletti kyllä virkisti. Harjoittelimme koreografiaa. Yan. tanssi sen lopuksi ja se videoitiin ja Facesta sitten näkee sen koreografian, Minä nauhoitin sen myös. Se on sellainen sironoloinen ja klassinen  koreografia.  Ihan kauniilta se näytti. Olen pehmustanut tossuista päkiän, niin nyt on helpompi tanssia, kun lopputunnista ei ala päkiöitä pakottamaan. Hyvä , että ei tanssita karjillä, paljon kauniimpi näin.
Kävin viikonlopun aikana  myös Ideaparkissa ja sinnekin meni rahaa. Marimekko Outletissä oli kerrankin mulle sopivia mekkoja. Yksi oli sellainen vuorellinen ja siinä oli sellaiset puolihihat, Sitten oli pari muuta hihallista mekkoa , joissa ei ollut vuorta. Niiden alla voi käyttää vaikka legginsejä ja puseroa, ne ei ollu niin tyköistuvia. Aion käyttää niitä , enkä pidä jossain hengarissa jotain tilaisuutta varten , koska se tilaisuus on tässä ja nyt, tässähän loppuu aika. Monista asioista olen ajatellut niin, että jos haluaa tehdä jotain ns. erikoista , niin tee se sitten tai älä tee, koska en tästä enää nuorru.
Päivemmällä oli tänään laulutunti ja aloin harjoitella rytmiä vähän tarkemmaksi siitä Kelly C:n kappaleesta.
Olen niitä omia musiikkijuttuja värkkäillyt  varmaan ihan rasittumiseen asti. Niissä menee aina monta tuntia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti