lauantai 14. tammikuuta 2017

Tanssitunnilla pokka ei pidä

Tänään meni balettiin melko odottavisin mielin. Mikä noita ihmissä mättää vai mättääkö mua? Juttu meni niin , että siinä harjoiteltiin niitä sarjoja ja Yan. sanoi, mulle että sun pitää osata ja oppia myös nämä sarjat. Sanoin , että kyllähän minä , että vastahan tässä aloitetaan , kun toinen tunti oli menossa lukukaudesta.  Se ei jäänyt siihen (olisi voinut ) , vaan hän sanoi, että mutta muut osaa paremmin. Silloin mulla keitti yli ja sanoin , niin takaisin kuin olla ja voi , että siitähän se johtuu  kun, sinä et osaa opettaa, muut osaa opettaa paljon paremmin kuin sinä.  Jotakin hän sopersi , ettei ymmärrä. Varmasti ymmärsi. Multa meni se tunti sitten pilalle. Sanoin sitten tunnin lopulla , että anna olla viimeinen kerta, kun sanot noin. Edelleen , en ymmärrä ja en ymmärrä. Muut alkoi siinä rauhoitella mua . Ja selittivät opettajalle , mistä oli kyse. Sitten todettiin , että tämä jupakka johtui vain kulttuurieroista ja sanavaraston vähyydestä. No, Ok  hyvä , että tuli selväksi, että ei onnistu enää silmille hyppiminen. Mielestäni se ei nyt ihan mennyt niin, näyttelijän työ oli hyvä, mutta ei kai nyt niin voi oikeasti olla tyhmä, että kyllä osaa  suomea sen verran , että tietää , että tuo äskeinen oli melko tympeästi tokaistu.  Ei mulle ihan nyt ne kultturierot tässä mennyt  täydestä, mutta antaa olla. Näin jo kyllä alkutunnista , että joku siinä mättää. Ensin piti siirtää joku toinen siihen mun malliksi eteen  ja sitten edellä mainittu tapahtumasarja siitä pikkuhiljaa eteni. Ei kai nyt missään lapsiryhmässä paukauttele tuollaisia. Kyllähän se Yan. hyvin opettaa, aivan turha välikohtaus.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti