tiistai 7. huhtikuuta 2015

Päivien kimallusta

Olen kadottanut lompakkoni. Se on tässä talossa, mutta olen sujauttanut sen jonnekin. En voi todistaa edes henkilöllisyytäni. Luulin , että löydän sen ihan kohtuudella, mutta pitääkö tässä ruveta hommaamaan kaikki kortit , melkonen rulianssi se on.
Eilen kävin koiraa ulkoiluttamassa Jaakon  ja Riinan kanssa. Pitää kirjata tämä, koska yleensä ulkoilutan koiran yksin ja aikamoinen sattuma on , että esikoiseni ja kuopukseni ovat molemmat kanssani koiraa ulkoiluttamassa. Oikein silmiini piirtyy kuin hidastetussa filmissä heidän profiilinsa: teinityttö vaalean punaisessa takissa , isoveli suojelevasti,koira ja sitten minä.
Menin tänään taas turhaan TePalle:laulutuntia ei ollut tänään, koska on vielä Suzukikoululaisilla loma.Sitten palasin sieltä ja vein Riinan viulutunnille, mutta ajattelin vain sitä lompakkoa.
Katsoin äsken sarjaa kuningatar Victoriasta. Katsoin viime viikollakin. Sarjan mukaan hän ei pitänyt lapsista, mutta tiedän , että hän piti koirista. Melkonen tyranni on ollut. Ainakin sellainen yhtäläisyys meissä on, että olen syntynyt samana päivänä . 24.5. Olen katsellut historiallisia  videoita  You Tubesta.
Sitten viime viikolla höyrähdin niin paljon , että tilasin Tvins. com:sta Slim fit farkkuja ja ne tulivat tänään. Ne käyvät mulle ihan hyvin. Tällä kertaa "ostos - TV - ostos "oli ihan yes.
Kävin tänään myös musiikki Kullaksella ostamassa viuluhartsia ja sitten nuotit Haydn`n G-duuri konserttoon. Mieheni maksoi ostokset, kun mulla ei ole sitä lompakkoa. Sitten kokeilin siellä kahta Höfnerin  viulua, toinen maksoi 1200 E ja toinen 3000 E, mutta en  huomannut eroa omaan Stentoriini.Kävimme myös Bisketissä kahvilla.
Sää on ollut lämmin ja aurinkoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti