torstai 7. maaliskuuta 2024

Lakkoilua

 Nyt on ollut vähän pakkasta.  Kävimme tänään Ideaparkissa. Silmälasit menivät tänään rikki, kun yritin taivuttaa niitä. Siinä meni Hilfigerin kehykset rikki.  Tilasin netistä uudet samanlaiset kehykset. Ne maksoivat jotain 60 E (vanha malli). Linssit ovat vielä aika hyvä- kuntoiset. Olen pitänyt  varalaseja ja yrittänyt varoa naarmuttamasta noita uudempia.

Nyt on Suomessa jokin ärsyttävä lakkoaalto menossa. Katsoin jotain ajankohtaisohjelmaa, enkä tullut hullua hurskaammaksi. Ne lakot tulevat kalliiksi yhteiskunnalle. Sitten eivät tunnu tietävän, mikä on tavoite, muu kuin vain periaatteen vuoksi lakkoilu. 

Ainakin sellaisen tajusin, että yksi sairasloma päivä ei saisi olla palkaton. Minun puolesta saisi olla.

Kehityapua voi ainakin tilapäisesti vähentää.

Luulin, että mulla oli ratsastustunti torstaina, mutta se onkin vasta viikon päästä. Kolmelle viikolle on varaukset. Onneksi tarkistin. Jaakko olisi tullut mielellään mukaan silittelemään hevosia, mutta mennään ensi viikolla.

Mulla on ollut tuossa vähän farkkujen ompelua. Neuloja menee jatkuvasti poikki.  Ennen neulat olivat sellaisia, että ne vai  taipuivat ja saattoi taivuttaa takaisin. Nykyiset katkeilevat.

Olen myös harjoitellut viululla.Olen edistynyt pikkuhiljaa siinä Bach 1041. Olen soittanut myös Mozartin 216 konserttia.

Ajattelin tehdä tanssi koreografian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti