tiistai 5. maaliskuuta 2024

Kevättä

 Nyt on lauhaa ollut. Tänään on tosin ollut pakkasta.

Aki tuli sunnuntaina reissusta. Hän oli puoli vuotta Portugalissa, Portossa opiskelijavaihdossa.  Hieno reissu oli tietenkin. Kyllä ne tuollaiset nuorena tehdyt reissut jäävät mieleen ja avartavat. Mulle hän toi Lissabonista punaiset vuohennahka sormikkaat,  jotka myös maksoin. Ne hanskat olivat Luvaria Ulisses -nimisestä paikallisesta liikkeestä, joka on perustettu 1925. Olin joskus lukenut tuosta hanska liikkeestä.

Mullakin ihan tulee matkakuumetta. Vähän olen haaveillut Interrailista, mutta se ei taida toteutua, kun on tuo koirakin. Olin Interraililla 80-luvulla. Nythän reilaaminen olisi paljon helpompaa. Haluaisin käydä Portugalissa ja Kreikassa. USA:ssakin voisin käydä. 

Olen tuossa ommellut vähän. Tuunaan farkkuja. Olemme katsoneet taas sarjoja. Sohvalla menee tuntikausia. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti