lauantai 29. huhtikuuta 2023

Vappu on kohta ja lunta sataa

 Nyt on ollut tosi kylmää. Lunta on satanut jonkin verran. Tähän aikaan on joslus ollut ihan helteistä.

Nyt ei ole täällä tapahtunut mitään erikoista. Olin keskiviikkona baletissa. Tunti ei tuntunut erityisen raskaalta. Tunti alkoi tosin poikkeuksellisesti tuntia aikasemmin kuin normaalist. Heti huomasin, että jaksoi paremmin olla tunnilla. Nyt on parantunut tuo rintalihas vamma.

Olin perjantaina ratsastustunnilla. Nyt ratsuna oli Meri-hevonen. Kun menin tallille sen karsinaan, niin se tuli mun luo ja alkoi hieroa päätään mua vasten. Harvoin mua toivotetaan noin tervetulleeksi. No, Milou tietysti toivottaa. 

Tunnilla harjoiteltiin ravia taas enemmän. Ohjaaja sanoi, että pitää enemmän  nousta satulasta, kun keventää. Sitten näytin , että kyllä mulla löytyy ne reisilihakset ja kevennys alkoi sujua hyvin. Sain niin kuin rytmistä kiinni. Sitten kokeiltiin laukannostoa ja se ei nyt onnistunut, hevonen lähti nopeaan raviin. Menin ymmälle, kun ensin tehdään ympyrä ja siitä pitää antaa se laukkakäsky. Viikon päästä sitten taas opetellaan lisää. Nyt olen luultavasti alkeisjatko tasolla, kun harjoitellaan laukannostoa. Oikeastaan hevonen teki nyt pari laukka-askelta, että kyllähän se oikeastaan sitten laukkasi.

Huusin Japanin Ebaysta Louise Vuittonen käytetyn laukun. Siinä on päiväys vuodelta 1989. Olen varsinainen laukkufriikki. Sitten mietin, että mitä tekisin noille laukuille, kun en ehdi käyttää niitä. Olen myös kenkäfriikki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti