perjantai 23. lokakuuta 2020

Perjantai

 Tänään on ollut loskaista. Kävin Riinan ja Raimon kanssa ensin K-raudasta ja ostin sieltä sellaisen kourutaltan. Ostin Posiolta Säästötalosta halvalla jonkin sorvaussarjan, mutta ne ei ollenkaan leikanneet tuota  alppivaahteraa. Nyt olen taivuttanut noita viulunreunoja, mutta ne ovat katkeilleet ja listat on loppuneet ja mun on pitänyt tehdä korjauksia ja saumoja, mutta kuitenkin saan jotenkin ne ribsit tehtyä.

Katsoin tänään Youtube-videon , josta on paljon hyötyä viulunrakennuksessa. 

Kävimme tänään myös Linnanmaan Prismassa ja meillä oli maskit naamalla. Minä ja Riina ostimme sellaiset tummansiniset untuvatakit tai pusakat oikeastaan. Tummansininen on hyvä väri toppatakissa.Kävimme myös kahvilla.

Tänään oli Nordean tulosjulkistus ja se oli hyvä. Olen kyllä toipunut siitä koronakeväästä. Olen tehnyt oikeita toimenpiteitä. Saan vielä veronpalautuksia.

Tänään on kyllä väsyttänytkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti