keskiviikko 8. elokuuta 2018

Syksyä kohden pikkuhiljaa

.Nyt on  edetty keskiviikkoon. Viikonloppuna  ei muistaakseni mitään erikoista. Veimme Akin taas junaan sunnuntaina. Päivä oli helteinen. Maanantaina  lämpötila taas laski ja oli taas normaalin viileätä suomalaista säätä. Riinalla alkoi koulu maanantaina. Nyt on sitten taas helteistä.
Olen kokeillut jousiani. Molemmat jousipyssyt ovat oikeakätiselle. Se kyllä sopii mulle, mutta sitten olen oikeasilmäinen, niin  oli vaikea tähdätä siten , että nuoli on vasemmalla puolen. Sitten olen vasenjalkainen vielä, siis oikea sekasikiö. Fiksailin niitä jousipyssyjäni siten , että nuoli lähtee oikealta puolen ja vedän jousen oikealla kädellä. Viikkokausia You Tubea tutkimalla olen saanut koottua Huutonetistä tilaamani jousen . Se onkin ihan Olympia tasoa. Sillä on parempi ampua kuin Samikilla. Turha ostos koko Samick , vaikka luulin, että sillä olisi helpompi ampua. Ammun vielä vain ihan vaistoammuntaa. Jouseni on samanlainen kuin Tomi Poikolaisella olympialaisissa 1980. Paras nuoleni on kymmenestä metristä yhdeksikköön.
Oulussa olen hoitanut hieman liikeasioitani. Rhodoksella näin , että >Kone nousi 8 %. Maksoin velkojani pois .
Tällä viikolla en ole käynyt missään muualla kuin koiralenkillä. On tässä tullut matkustettua , että pitää vähän aikaa olla paikallaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti