perjantai 22. tammikuuta 2016

Lauhempaa

Tänään sää on lauhtunut. On mennyt vähän ihmetellessä koko päivä. Olen miettinyt tuota kärkitossukurssia, ja jotenkin tuntuu, että pitäisköhän olla menemättä sinne. Varsinaisella tunnilla on kuitenkin kärkitossuharjoituksia. Osaan minä jo sen verran kipittää niillä, kuin jossain esityksessä tarvii. Tuskin tulen koskaan olemaan missään Jatko xy ryhmässä. Osa alkuperäisestä ryhmästä baletissa pääsi nyt tanssimaan ma-pe.  Lauantaina olen yleensä jo melko puhki, kun pitäisi tanssia kärkitossuilla. No, katotaan nyt sitten. Sitten olen vielä miettinyt tuota kuoroon osallistumista, että kerkeänkö kuoroesityksiin ., kun mulla on se laulukoe (  13.5 ) Siinä kuorossa pitää kuitenkin tietty määrä käydä siihen  laulututkintoon.  Kuoro käy jossain vanhainkodissa ja kahvilassa esiintymässä. Sitten tässä pitää Riinalle kerätä niitä rippikoulumerkintöjä, elikä aloitamme osallistumalla messuun ensi sunnuntaina. Sitten 6.2. pitää mennä sotilasvalalle Kajaaniin . Silloin ei sitten pääse balettiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti