sunnuntai 2. tammikuuta 2022

Tänään on ollut pakkasta

 Tänään on ollut pakkasta. Pojat ovat käyneet täällä. Olen harjoitelut viululla. Turhauttavaahan sitä on soittaa, kun siitä ei mitään ymmärretä. Youtubessa on toisaalta joillakin viulukappaleilla ihan hyvin katsojia. Viulukappaleilla ei yleensäkään ole paljoa katsojia. Ehkä ne mun esitykset tuottavat joskus satoa, tuottaa jo nytkin , lauluesitykset myös on katsottuja. Olen koonnut taltiointeja myös Facebookiin. Facebook on sinällään hankala paikka, kun se vie itsetunnon varsinkin , kun on passiivinen seuraaja. En riedä, kumpi oksettaa enemmän tykkäys vai ei-tykkäys.  Vuosien mittaan olen jotenkin tullut sulkeutuneemmaksi Facebookissa.  Nuoriso on ajat sitten jättänyt Facebookin.  Ihme laitos koko kapistus. Olen törmännyt Facebookissa ihan tuollaiseen kiusaamiseen itsekin. 

Sitten , kun taas uusi päivä koittaa, niin haluan soittaa viululla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti