maanantai 5. heinäkuuta 2021

Pohdintaa

 Nyt on ollut taas hellettä, kolmessakymmenessä asteessa mennään. Pidän helteestä, täällä talossa on viileää. Kun pitää verhot kiinni siitä suunnasta, josta aurinko paistaa ja ikkunat kiinni ja kattotuuletin pyörii, niin ei tule kuuma. Kävimme tänään Nallikarissa piknikillä. Meillä oli mukana varjo ja eväät. Vesi oli lämmintä ja väkeä oli paljon kuin meren mutaa.

Kurkkukipu kesti noin viikon, mutta nyt kurkku ei ole enää kipeä. Juoksin koiran kanssa vähän helteessä. 


Juhannuksena kävin myös Matkanpään hautausmaalla viemässä kukkia perheeni haudalle. Katselin sitten niitä hautoja muualtakin ja just kun ajattelin nuoruuteni aikoja , niin olin erään vanhan ystäväni haudalla. Itseasiassa ajattelin juuri häntä ja olin samalla hänen haudallaan. Vähän järkyttävää. Piti oikein tarkentaa, että mitä ihmettä .Yleensä on aina masentavaa viedä ne kukkapuskat sinne haudalle, mutta jonkunhan ne pitää viedä, koska minä olen vain jäljellä.  Muutenkin on vaikeuksia  olla aina iloinen. Facebookissahan pitäisi olla " all time high". Mulle tuli muutama vuosi vihreä lappu, jossa sanottiin , että mulle on paikka varattuna sukuhaudassa siellä Matkanpäässä. Aiheuttaa vähän pohdintaa, koska kuulun omaan perheeseen,enkä entiseen perheeseen .



Olen tässä harkinnut ostaa viulunjousen. Yleensä olen tilannut vain netistä, mutta nyt eräs asiatuntija aikoi lähettää tarjouksen.

Muokkasin Audacityllä viulunsoittoa ja sillä kyllä saa muutettua äänen hyvin, mutta LIVE on aina LIVE. Tein Tubeen videon Ecstacy Of Gold. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti