lauantai 16. syyskuuta 2017

Lördag

Eilen oli siis perjantai. Kävin Verkkokauppa.com :ssa katselemassa kuulokkeita. Ostin ensin sellaiset DT:N avoimet kuulokkeet. Niistä kuuluu tosi hyvin kuin olisi jossain tietyssä tilassa. Toin ne kotiin,mutta totesin , että niistä kuuluu läpi, jos äänittää. Menin Verkkokauppaan vaihtamaan ne samanmerkkisiin suljettuihin kuulokkeisiin . Myyjä kysyi , että eikö avoimet kuulokkeet kelvannut. Mulle ei ole koskaan ennen sanottu noin, kun olen palauttanut tavaraa.  Ei siinä mitään , mulle vain annettiin ymmärtää , että ne avoimet kuulokkeet on paremmat.Toin ne kotiin,mutta ei niistä suljetuista kuulokkeista  kuulunut niin hyvin. Tänään vaihdoimme ne kuulokkeet takaisin.
Aivan mahtavat kuulokkeet on nyt,  Beyerdynamic 990 pro. Äänittäessä pitää pitää pienemmällä.
Laitoin eilen viiniä tulemaan . Silppusin ne omenat suoraan käymisastiaan . En alkanut poistamaan siemenkotia ym, mulla olisi mennyt muuten koko päivä siihen viinitekoon . Alkoi hyvin poika porista. Kaikki ylimääräinen antaa uutta makuvivahdetta.
Olin tänään baletissa. Leikkasin vanhasta varvassandaalista  pehmusteen balettitossuun vaivaisenluun alle ja nyt ei tuntunut yhtään kipeältä. Meillä on ollut nyt kivoja askelsarjoja, kun ne vaan oppisi. Teimme myös syksyn esimmäiset piruetit.
Sää on kylmentynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti