torstai 16. maaliskuuta 2017

Mitäs sitä

Tiistaina oli viulutunnit. Riina soitti C-duuri asteikkoa ensin omalla osuudellaan ja sitten sitä omaa esityskappaletta. Eihän ne vielä oikein sujununeet, mutta olen sen nähnyt , että Riina on sellainen loppukirin ottaja , että kyllä se kappale valmistuu sitten , kun on esitys. Isä haki sitten Riinan, kun mulla oli se kuoro sitten perään. Minäkin sitten kokeilin sitä C-duuri asteikkoa ja sehän meni täysin puhtaasti , samoin kolmisoinnut. Mulla se oma kappale siitä Titanic  elokuvasta meni hyvin.
Eilen kävin ostamassa Valveelta liput balettiin.
Tänään käytin Riinaa baletissa ja samalla kävin Kullaksella. Ostin sellaisen Yamaha-merkkisen suukappaleen klarinettiin, en ole vielä kokeillut sitä. Se ei onneksi maksanut paljoa. Sen verran olen edistynyt klarinetissa, että soitin sillä Titanicin tunnusmelodian, mutta C-duurissa menee yksi kohta d, c, b  ja ne vaihtamiset tuottaa vaikeuksia. Kuitenkin olen saanut sen klarinetin jo melko vireeseen.
Taltioin kitarasooloa uuteen kappaleeseeni, siinä meni kaksi tuntia.
Koko viikko on ollut tuollaista loskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti