maanantai 27. maaliskuuta 2017

Lisää tanssimista

Olin tänään baletissa. Meidän ryhmällä on sellainen tehtävä, että oman esityksen jälkeen olemme näyttämöllä esillä monen tanssin ajan. Sehän on ihan hyvä juttu, mutta siitä ei saisi tehdä liian raskasta. Siinä voi sitten säteillä tosi kauan lavalla.
Laulussa ääni oli tukossa , mutta mullahan jokin epämääräinen flunssa. Lauloin omaa laulua ja myös Edu Kettusen  Minä olen muistanut biisiä. Muistan sen , että se oli suuri hitti vuonna -89 ja se vuosi  oli mulle erittäin positiivinen.  Mulla oli silloin harmaa Toyota-Corolla ( iso Corolla- 76 ) Sillä ajelin pitkiä matkoja poikki tämän maan ja C-kasetti soi,se oli  jokin Leevi and The Leavings kootut ja sitten oli myös jokin Pet Shop Boysin kootut. Nyt se auto on Sulkavalla eräässä riihessä ollut 90-luvun alussa asti. Se talo on myyty jo noin 10 v sitten , mutta se autoni taitaa olla siellä. Se auto  sopisi johonkin autojen entisöintiohjelmaan. Kalajoen hiekat tuli myös tutuksi sinä kesänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti