maanantai 30. marraskuuta 2015

Viikonloppu

Sunnuntaina kävin Ideaparkissa. Ostin meikkejä , sellaisen Diorin kalliin ripsivärin, Elisabeth Ardenin pohjustusvoiteen, Makeupstoren huulipunan ja Lumenen meikkivoiteen. Kokeilin semmoisia, että raju silmämeikki ja vaalea huulipuna ja toisinpäin. Mulle taitaa sopia se kirkkaanpunainen huulipuna, niin kuin olen käyttänytkin. Yleensäkään en ole käyttänyt elämässäni meikkivoiteita, koska haluan että pisamat näkyvät.Iho on ollut hyvä.
Viikonloppuna söimme hirvikäristystä. Riinakin söi, vaikka hänen kanssaan on sitä ruoasta kinastelua jatkuvasti.Aamulla teen puuron ja sitä hän syö aina , sekoittaa marjoja ja hunajaa. Koulussa sitten ateria, ja mun laittamat ruoat on sitten niin ja näin, mutta taitaa olla , että syö ihan riittävästi. 
Tänään olisi ollut kuoroharjoitukset, mutta soitin , että lupaan opetella sanat ulkoa huomisiin harjoituksiin. Huomenna ei ole omaa laulutuntia. Hyvä , kun soitin , muuten olisin mennyt sinnekin. 
Tänään oli balettia ja siellä oli lattiatankoa. Sitten harjoittelimme  pyörimistä . Pyöriminen ei ole oikein hallinnassa. Sitten oli vielä tangossa venyttelyä. Sitten teimme sitä yhtä sarjaa, että ympäri, sissione , kissahyppy , askel ja grand. Se tuntuu olevan tosi tärkeä sarja, en ymmärrä , miksi se on niin just osattava tai vaikea oppia. Ei se mun mielestä ole ollut vaikea. Sitten piti tehdä vielä oikein fiiliksellä. Pidän käsiliikkeistä, kuvittelen että olen meren rannalla ja venyttelen kohti auringon säteitä.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti