torstai 19. marraskuuta 2015

On yö

https://www.youtube.com/watch?v=iwMBde5CUTc

Olin tänään viulutunnilla . Siellä oli soittamisen lisäksi keskustelua siitä, minkä tasoista musiikkia mun pitäisi soittaa.Opettaja sanoi, että olen liian suuren harppauksen tehnyt. En aivan tarkalleen tiedä, mitä se tarkoittaa, mutta ainahan voi soittaa Ukko Nooa ja sitten taas vaikka Bachia.
 Aion soittaa kansanlauluja You Tubeen. Soitin tunnilla tänään yhtä kansanlaulua. Sitten on se kahden nuotin soitto etydi ja sitä pitää jo tosissaan harjoitella.
Akilla oli eilen synttärit ja Riina leipoi aivan ihanan kakun. Riina tykkää leipoa aina merkkipäiville, mutta toukokuussa alkaa jo into laantua , kun on äitenpäivät ja minun synttäri.  Sanon , että ei mulle tartte leipoa, sitten on mun vuoro jo leipoa. Että sellaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti