torstai 12. kesäkuuta 2014

Järjestelmäkameran tilaus

Dear Diary

Sää on ollut tänään pilvinen ja sateinen, silti aika lämmin. Sää ei ole kuitenkaan vaikuttanut mielialaa huonontavasti, vaikka toisinaan niin käy. Kävin koiran kanssa lenkillä ja juoksin taas hieman. Tilasin netistä järjestelmäkameran, Nikon D3200. Gigantista oli kaikki loppuneet, joten tilasin seuraavasta firmasta. Mulla on filmijärjestelmäkameroita muutama ja olen opetellut niillä valokuvausta, mutta sitten aloin kuvata kännykällä ja se on toistaiseksi riittänyt mulle. Nyt sitten Aki löysi mulle tuon kameran , aika halpa ja saanut hyvät arvostelut. Sitten , kun harrastaa valokuvausta, niin pitää kuljettaa sitä kameraa aina mukana.  Olin Suomen luonnonkuvaajissakin hetken , mutta huomasin heti, että se oli pelkkää rahastusta, niin erosin siitä. Mutta nyt , jos sattuu Livojärvi olemaan rasvatyyni, niin saa ottaa järkkärillä kuvan, se on yhtä juhlaa se.  Full HD videokuvaakin saa sillä järkkärillä ja langattomasti voi siirtää sitten Lumiaan ja siitä heti nettiin kuvia ja videoita. Mua on yritetty vuosia ylipuhua ostamaan se digijärkkäri, olen vannonut Nokia N95 8 gb nimeen, mutta nyt tulkoon valtakuntasi.  Ei tuolla Lumiallakaan tarpeeksi hyviä kuvia tule.
Tänään en ole käynyt missään , jotain väsymystä on ollut, joten ihan hyvä välillä rauhoittua. Nisseniltä sain lukulasit 19,95 hintaan ( yksitehoisilla tarjous ) oon lukenut sitten noita Ilta- Sanomien uusimpia liitteitä. Koiralla on edelleen sitä korvatulehdusta , vaikka olemme huuhdelleet sen korvaa. Laihdutuskuuri näyttää purreen , koska koiramme näyttää jo laihemmalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti