tiistai 6. toukokuuta 2014

Dear Diary,

Tällä viikolla on sitten oikein urakalla laulua ja balettia . Laulusta on opettajan poissaolon takia kolme kertaa pitämättä . Eilen olin ensin laulutunnilla. Opettaja oli ottanut kopiot seuraavista: Jospa oisit kaunokukka ja Läksin minä kesäyönä käymään. Edellistä en ollut kuullutkaan ja tuo toinen on todella surullinen kansanlaulu.
Illalla menin vielä balettitunnille, Sandra piti tällä kertaa. En ole hänen tunnillaan ollutkaan, kuin nyt toista kertaa ja meno oli huomattavasti rauhallisempaa. Tänäänkin olisi balettitunti, sama kai se on mennä.
Eilinen oli yhtä kaupungilla ravaamista taas , käytin vielä Riinaa hammaslääkärillä.
Rakas päiväkirjani. kerron vielä kuinka minua huvitti , kun yhtenä päivänä koiran ulkoilutus vuoroista oli taas puhetta ja Aki yllätti mut. Hän sanoi, että käytä sinä äiti se koira  ulkona , kun sinussa on sitä piiloenergiaa. Minä ihmettelin , että mitä viisaita se poika taas haastelee. Hän sanoi, että sinä saatat maata vain sängyllä täysin elottoman näköisenä ja siitä sitten nouset ja  alat tehä jotain räjähtävällä energialla. No, kyllä minä sen koiran sitten ulkoilutin. 

https://www.youtube.com/watch?v=J96TD-eWPEI      . onhan tuo laulu ihan hyvä, kun tuohon vain tottuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti