sunnuntai 23. helmikuuta 2014

dear Diary

Olen ollut  väsynyt..Olen julkkis, monet näyttävät tuntevan minut, mutta ite en juuri ketään niistä. Olen ollut viikonlopun lasten kanssa. Aatos lähti tänään. Lapset olivat tänään läheisiä mulle. En ole juuri jaksanut tehdä mitään. Kudoin tänään puseroon hihaa. Tilasimme pizzaa ja masu täyteen ja parempi mieli.Olin la baletissa ja sitä hyppimistä taas. Opettaja on melko temperamenttinen. Hän sanoi, että sitä ei kiinnosta mitä kuvioita me tehdään , vaan kuinka korkealle me jaksetaan hypåtä. Kysyin sitten , että miten mulla nyt se hyppyvoima , niin se sanoi, että mulla on ihan hyvä. Katsoin You Tubesta echappe hyppyä ja yritin matkia sitä. Kysyin opelta , että pitääkö olla kaksi läpsäystä, etten siihen pysty . Näytin sitten  yhdellä jalan näpäytyksellä ja opettaja sanoi , että tein sen hyvin nätistä.Mulla on sellaiset tyttömäiset liikkeet , me ollaan tyttäreni kanssa kuin kaksi marjaa, samanlaiset liikkeet. Filososoin vielä sen verran, että mielestäni tanssi vaatii rehellisyyttä, koska kehon kieli paljastaa kaiken , tai sitten liikkeellä ei pysty osoittamaan mitään. Minä pystyn. Olin kuitenkin tuskissani viime tunnilla, mutta mehän vaan hypimme. Hioimme myös piruettia ja pyöriminen ei okseta enää.Opettajamme on sitä mieltä , että tanssijan pitää jaksaa hyppiä korkealle. Miten 50 + nainen saadaan hyppimään kuin teini ?Haluan , että on tavoite, esitys, ei mitään naisvoimistelua pelkästään, mutta meinaan  uupua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti