tiistai 11. helmikuuta 2014

Dear Diary

Tänään olin laulutunnilla ja ihan ääni on kunnossa. Olen katsonut myös Sotsia, kauheaa ajatella , kuinka vanha olen sitten taas seuraavien talviolympialaisten jälkeen. Täytyy tarrautua tähän hetkeen. Slipoverinkin olen jo kutonut valmiiksi , pitää vaan vielä yhdistää kappaleet. Muistan sitten aina , miksi tein sen slipoverin : koska oli Olympialaiset. Kutomiseen voi näköjään jäädä koukkuun, kun katsoo vaikka televisiota , niin samalla voi kutoa. Olen sellainen keskinopea kutoja. Katsoin You Tubesta erään kuvion teko-ohjeenkin. Koira ehti purra kahdet bambupuikot ja neuleestakin pureskeli hieman. Slipoveri on todella kotikutoisen näköinen, mutta ei  ole toista samanlaista. Kun  sormia näin syyhyttää, niin uutta neulosta vain tekemään. Koiralla on tosi hankala kiima-aika , tänäänkin se karkas , mutta onneksi saimme  sen autolla kiinni.
Baletissa oli eilen niin rankkaa, että kropassa on vähän tuntunut, mutta ei tänään sitten muuta ihmeempää. Mieliala on ollut aika hyvä, vaikka on tällainen söhry keli, mutta en sitä juuri ole huomannut, koska tekenmistä on riittänyt. Pitää vielä tarkistaa balettikoreogrfiaa. T. Cat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti