maanantai 6. tammikuuta 2014

dear Diary

Huomenna alkaa taas koulut ja harrastukset. Katsotaan , missä kunnossa ääni on. Ajatukset olisi nyt hyvä kääntää omiin juttuihin , joista pitää.
Haluaisin huutaa Ebaysta Fendin laukun. Oon katellu niitä.

Mulla on seuraavat laukut:   1 kpl  Chanel, 2 kpl Louis Vuittoneita , 2 kpl Dior, 1 kpl Burberry ( 50 v lahja ),
1 Fendi ( punainen pikkulaukku ). 3 Gucci pikkulaukkua, 1 Coach bag, 1 iso Salvatore Ferragamo, 1 Francesca Biasia. Osa laukuista on ollu tuolla komerossa, nyt oon käyttänyt jokaista laukkua ja vaihtelen , ettei aina ole sama laukku. Lisäksi mulla on myös lompakoita: 1 iso Gucci, johon mahtuu passikin, 1 kpl Fendi, 1kpl Louis Vuitton, 1 pieni Dior, vaihtelen niitäkin.Vaalin niitä kaikkia.
Ois Ihanaa saada sellainen Chanel 2.55 Jumbo tai keskikokoinen, mutta en raaski ostaa, maksaa monta tonnia.. Tykkään tuollaisesta hienostelusta , en ole ainut, You tubessakin amerikkalaiset rouvat esittelevät Chaneleitaan. Olin jo pikkutyttönä sellainen hienostelija ,suomalaisessa yhteiskunnassa se tuntuu olevan väärin. t. C
Katsoimme eilen elokuvan Richard Nixonin salamurha  ja kyllä oli masentava elokuva, hyvät näyttelijät, täytyy sanoa , kun raastoi niin sieluani, tuli myös niin 70-luku mieleen. Ostimme sen elokuvan joulun aikaan Posion S-marketista, mutta jäi katsomatta. Kannattaa katsoa, mutta masentava. t. cat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti