torstai 16. tammikuuta 2014

Dear Diary,

Hain tänään OP.stä tunnuslukulistan ja pääsin selaamaan vakuutussijoitustani Posiolla. Muutin vain yhteen rahastoon kaikki. Se yks rahasto oli noussut 10 prosenttia kuussa, siihen laitoin kaikki . Pitää seurata ja vaihtaminen ei maksa mitään. Jännityksellä odotan Nokian ens viikon tulosjulkistusta.
Käytin tänään Riinaa baletissa. Kuljeksin Stockmannilla , muttei siellä ollut mitään kivaa, halvalla. Riina ei uskalla lähteä Kajaaniin tanssitapahtumaan,siis ei lähde. Joku muu korvaa Riinan, muttei kukaan korvaa Riinaa. Oulussa Riina sitten esiintyy mun kanssa samassa esityksessä, Coppeliassa.
Eilen tuli vaivaisenluulasta ja pidin sitä yön. Kyllä se pingottaa sen mun varpaani suoraksi. Jos ei kesään mennessä oikene , niin luovutan. Kuitenkin päkiä on ollut nyt oireeton, mikä pääasia.Mieliala on ollut ihan ok, jotenkin on tuntunu, että nyt olen tilassa , jossa voisi olla loppuelämänsä, sellainen keski-ikäinen. Tuskaista nuoruuttani en halua takaisin ja vielä oon nuorekas, mutta koko ajanhan sitä katsoo vähän, että kuinka kauanhan se nuoruus tässä sitten kestää. Kun tulin kaupungilta, niin tuntui kivalta tulla kotiin. Toisin sanoen viihdyn elämässäni paremmin. Toivottavasti mun perheessä on kaikilla hyvin aina. t. Cat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti