tiistai 28. toukokuuta 2024

Melkein hellettä

 Nyt on ollut lämmintä. Etelä- Suomessa on ollut hellettä. Sunnuntaina pojat kävivät täällä. Tilasimme pizzaa.

Eilen lakaisimme sammaleen pois etupihalta.

Tänään oli tapahtumien päivä. Tein äänityksiä eilen j Audacity ei toiminut. Kannettava tietokoneeni on 8 vuotta vanha Acer ja siinä on USB-pistokkeissa kosketushäiriöitä. Piti sitten ottaa toinen kannettava käyttöön. Puinen viuluni putosi tänään lattialle ( ei mulla) ja hajosi. Minun pitää korjata se ja osa on jo liimauksessa. Onneksi viuluja voi korjata.  

Tietokoneen suhteen, en nyt tiedä, pitäisikö se korjauttaa vai, mistä uusi tietokone.

Olin tänään ratsastustunnilla. Sää oli hyvä. Hyvä, kun nyt voi ratsastaa ulkokentällä.  Nyt ei ravi tuntunut mitenkään raskaalta. Laukka meni ihan OK. Vasemmalle laukka nousee paremmin. Mulla on ylihuomenna taas yksityistunti. Edellä mainitut tunnit olen varannut jo viikkoja sitten.

Kun tulin ratsastustunnilta, huomasin, että yksi korvakoru oli tippunut. Viime kesänä se sama koru putosi puistoon ja löysin ihan sattumalta myöhemmin. Ajattelin silloin, että en ikinä pudota sitä.

Kävimme myöhemmin sitten Valkeassa. 

Torstaina on varmasti kuuma ratsastamassa, kun nytkin oli.


 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti