lauantai 11. toukokuuta 2024

Esitys

 Tänään on ollut aurinkoista.

Tänään oli Tuhkimo-balettiesitysten ensimmäinen päivä. Olin viimeksi esityksissä 2019. Katsoin tästä blogista, että silloin on ollut Prinsessa Ruusunen. Kävin esitysten välillä kotona. Esitys meni hyvin. Musiikki lähti pyörimään  liian aikaisin,  mutta huomiseksi  varmaan asia korjaantuu. Meidän ryhmän puvut olivat tosi hyvännäköisiä. Tässä esityksessä sai valita sellaisen puvun kuin itse haluaa. Menuetti oli kiva. Otimme paljon kuvia Valveen ihanissa puitteissa. Näytin kuvissa paremmalta kuin aikaisemmin, vaikka olen vanhempi. Mikä on muuttunut elämässäni? 

Nyt oon kyllä ihan poikki. Selviydyn varmaan huomisestakin samalla tavalla kuin tästäkin päivästä. Jollain tavalla sitten jää tyhjä olo.

Nyt mulla on varattuna kaksi ratsastuntia. Seuraavan kerran on 28. toukokuuta. Jotenkin tuntuu, että maalla kasvaneena, olen sitä onnellisempi, mitä enemmän on saappaat p......a. On sitten kiva suhkutella  ja harjata saappaat puhtaiksi.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti