torstai 2. syyskuuta 2021

Autokauppaa

 Nyt on taas viikko vierähtänyt. Sää on kylmentynyt huomattavasti. Viikonloppuna ei tapahtunut ihmeempiä. Olin maanantaina ja eilen baletissa. Eilen tunti tuntui jotenkin raskaalta. Erilaiset liikesarjat jatkuivat ja jatkuvat: hypi salin poikki, juokse salin poikki ja pysy tasapainossa ja tee kaikki uudestaan. Milloinhan mun voimat ehtyy ? Toisaalta ei raaski luovuttaakaan. Sitten olen kuitenkin tyytyväinen, kun olen taas jaksanut. Tunnilla oli myös puhetta kärkitossujen käytöstä, mutten tiedä lähdenkö siihen leikkiin mukaan. 

Tällä viikolla on kierretty hieman autoliikkeissä. Jaakko osti auton  ( Mazda 6 business 1,8 ). Se oli oikein tyylikäs sellainen kirkkaan sininen auto. Sillä oli ajettu 200000, mutta varmaan sillä ajaa vielä jonkun matkaa. Vaihtoehtona oli sellainen Mazdan sportmalli 2,5 , isot renkaat ja muuten pieni koriltaan. Minä kyllä pidin siitä, mutta tuo toinen Mazda on käytännöllisempi.

Nyt on taas ollut tulvia ympäri maailmaa. Maailma tuntuu hukkuvan vesimassoihin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti