maanantai 11. joulukuuta 2017

Kaikenlaista

Torstaina Riinalla oli balettia. Kävimme aamupäivällä myös akuuttivastaanotolla . Siellä meni kaksi tuntia aikaa.  Torstaina kävimme myös Verkkokaupassa . Minä , Raimo,Aki ja Riina olivat mukana. Ostin jotain naamioita, kolmen pakkaus. Kokeilin niitä illalla ja kyllä niillä iho heleytyi. Pitää käyttää useamminkin, niin ei sitten naama niin kuivu.
Perjantaina oli sitten taas punnituspäivä ja kilo oli tippunut alaspäin. Tällä dieetillä tippuu kilo viikossa. Saan kiittää noita Nuttrilettejä.   Pitää laihtua vielä  paljon. Mulla on juuri tuota keskivartalolihavuutta. Voi olla niin ,että sitten,  kun olen laihtunut niin verenpaine korjaantuu. Mulle tuli nyt motivaatio laihtua ja silloinhan se tavoite on helpompi saavuttaa. Olin vähän huolimaton tuon painon suhteen taas . Harhakäsitys painosta tulee siitä, jos ei punnitse itseään.  Polvissa alkoi jo vähän tuntua. Myös ulkonäkö on tarkeä. Ensi kesän olemus voisi olla: hoikka , pitkätukkainen, pitkä olemus.
Perjantaina oli viuluharjoitus pianistin kanssa. Ne meni hyvin kummallakin, mulla ja Riinalla. Meillä jäi viulunjousi kotiin ja sitten lainasimme eräältä kiinalaiselta opettajalta sellon jousen ja sillä oli tosi hyvä soittaa.
Lauantaina oli balettia . Koreografia on vielä hyvin epäselvä. Olisi hyvä, jos siitä olisi video.
Kaikki pojat olivat sunnuntaina käymässä , kun oli se pelivuoro. Lauantaina katsoimme jonkin elokuvan ja sunnuntainakin katsoimme elokuvan At the end of the street. Siinä oli pää osassa Jennifer Lawrence, joka on paljon Riinan näköinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti