tiistai 19. joulukuuta 2017

Hei taas Blogi

Nyt on mennyt viikko joulukonsertista. Nyt on juuri tämä pimein aika käsillä. Yleensäkin tämä syksy meni ikävissä merkeissä sitten lokakuusta lähtien. En ole oikein tätä joulun tuloa huomannut.
Viikonloppuna  ei varmaan tapahtunut juuri  mitään. Sain kuitenkin sellaisen päähänpiston , että ostan crosstrainerin. Katsoin sitten Tori.fi:stä ja siellä oli Oulussa myynnissä käytetty crossi, tai se oli jäänyt käyttämättä. No, toivottavasti mulla ei jää käyttämättä. Se maksoi 40 E. Haimme sen samantien Kaakkurista tänne. Ei se mikään paras mahdollinen ole , mutta kiinnitin siihen kaksi käsipainoa, niin siitä tuli tukevampi. Olen polkenut sillä pariin otteeseen ja katsotaan ,miten sillä innostuu harjoittelemaan. Kivempi se on kuin kuntopyörä.
Laihdutuskuuri jatkuu edelleen . Pakkohan tässä on laihtua, kun en halua sokeritautia tai nivelrikkoa. Viisi viikkoa tässä olen jo ollut Nuttrilet- kuurilla.  Välillä tulee epätoivoinen olo, että miksi minun pitää "kärsiä" tällaisesta, etten saa nauttia elämästä, mutta sitten taas siitä olosta elpyy ja taas dieetti jatkuu. Jossain odottaa palkkio , uusi olemus sitten.
Eilen täällä kävi eräs sukulainen kylässä. Hän on myös Sirniöstä kotoisin ja suunnilleen mun ikäinen. Sirniössä voisi mennä käymään, mutta ne olosuhteet ovat siellä nyt vähän alkeelliset.
Sää on ollut melko lauha.
Aki sai viime torstaina ajokortin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti