torstai 8. joulukuuta 2016

Valokuvausta

Aika ihmeellinen päivä. Ajattelin ladata Posion Wanhoihin kuviin muutaman kuvan, mutta siinä vierähtikin sitten aikaa, kun aloin miettimään niitä sanankäänteitä. Usein käy juuri noin , että ajattelen tekasta jonkun jutun ja sitten projekti venyy ja venyy. Tekee hyvää käväistä välillä juurillaan jossain muodossa , vaikka katselemalla vanhoja kuvia. Tuo em. sivusto on osoittautunut todella suosituksi ja lisää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, jos se meinaa välillä olla hukassa. Minäkin olen ollut ihan täpinöissäni Amandasta ja Aukustista koko päivän.  Jotenkin se fiilis jää päälle.Koko elämäni olen ollut täpinöissäni heistä. Latasin sinne sivustoon kuvia Lotanniemen hautausmaalta. Jatkossa lataan kuvan silloin tällöin. Se herättää enemmän mielenkiintoa kuin vaikka 30 kuvaa kerralla. Laitan kuviin otsikot ja selostan niistä, niin että näyttää pro. Jos haluan tehdä jotain, niin haluan tehdä sen   mahdollisimman hyvin. Se on mun mottoni.
Iltapäivällä kävin Riinan kanssa soittoharjoituksessa. Riinalla meni kappale hyvin , kun sovittiin , että saa katsoa nuoteista. Mulla meni Toivo Kuulan Kansanlaulu tosi hyvin ja pianosäestys oli tosi hyvä. Koska olen suomalainen henkisestikin , niin mun on helppo samanlaistua siihen synkkyyteen. Äänitin sen kännykällä ja tuskinpa vaan esityksessä onnistun yhtä hyvin . Opettajakin sanoi , että paras veto tähän asti, vaikka jousitukset meni sekaisin. Ihan oudolta tuntui ensin soittaa pianosäestyksellä, kun se säestys ei noudattanut ollenkaan melodiaa. Esitys on sitten maanantaina. Kuoro ja laulu on sunnuntaina ja lauantaina on vielä balettia , vaikka luulin, että eilen oli viimeisen kerran tälle vuodelle. Heti huomasi kropassa viikon poissaolon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti